Mayısta İstanbul Yeniden

Cuma, 09 Ağustos 2013 tarihinde oluşturuldu

Aylardan olmuş Ağustos, ben yazıyorum Mayısta ıstanbulu... Yıllık izin sonrası iş yoğunluğu, daha sonra ardarda gelen eğitimler ve tabiki Haziran olayları derken bir çok şeyden koptum 3 aydır... Arabasız olmamız sebebiyle bayram tatilini evde geçiriyoruz ve günler öncesinde yapmam gerekenleri hayata geçirebilmem için yeni fırsat yaratabildim... Yine mayıs ayı, yine 2-3 günlük bahar izni ve yine aylar öncesinden alınmış ıstanbul uçak biletleri ve ıstanbulda tatil planları... Resim bizim bankanın Bebek şubesini işaret ediyor... Vay be ne şube bizim çalıştığımız da şube orası da şube :)

Geçmiş yıllarda olduğu gibi yine hafta arası yola koyulduk, arkadaşlar mesaideyken biz de kendi gezme tozma, yürüyüş odaklı planlarımızı hemen uygulamaya geçirdik. Bu sefer diğer gezilerimizden farklı olarak startı Bağdat Caddesinde verdik. Hafta arası olması sebebiyle ilk defa bu kadar boştu. Caddebostan sahilinde yürüyüş, havanın tam bahar havası olması, Bağdat Caddesinde kokoreç özlediklerimiz arasındaydı. Fakat bu sefer kesin kararlıydık kendimimizi fazla yormayacaktık... Ertesi gün yine her istanbul seyahatimizde geleneksellişmiş hisar-bebek-ortaköy uzun mesafeli sahil yürüyüşü  her durakta birşeyler yemek...

Ve sonunda Cuma gecesi... Derler ya ne varsa eskilerde eski dostluklarda var... Cuma akşamını ortaokul tayfası ile geçirdik. Sakin başlayan gecemizde saatler ilerledikçe eğlencenin coşkusu artmaya başladı. Aşağıdaki resimler de o mükemmel geceden kesitler... Masadaki muhabbet sırasında geceyi yarılamışken gecelerin yargıcı olan arkadaş bizleri bir yere götürdü ve işte o an hangover başladı:) Saat gecenin 3ü olmuş ıstiklalde ıslakları atıyoruz. (son kez ıslak yedik artık o mekan bizim için yok)

Ertesi güne unutulmaz gecenin yorgunluğu ile başlarken, ıstanbul planlarımıza kaldığımız yerden uygulamaya devam etmeye çalıştık. Tam performanslı olmasa da yine de planlarımızı gerçekleştirdik ve ertesi gün artık geri dönüş vakti gelmişti. Son kez Kadıköyde atılan turlar ile havaalına geçiş ve clubfinans lounge'de son atıştırmalıklar :)

Hayalini kurduğumuz istanbulda, bir tatilimizi daha noktalaşmıştık. Orada olsak her zaman böyle güzel vakit geçirebilir miyiz sorusunun cevabı istanbuldakiler için hayır... Ama biz hep öyle olur diye düşünüyoruz. Belki de yılda 1-2 izin döneminde gittiğimiz için çok tatlı geliyordur... Ama gerçek olan şu ki herşey dostlarla güzel, tüm güzel dostluklar da geçmişten bugüne süregelenler.

Ve döndük her zaman olduğu gibi Adana'ya, Karşıyaka'ya, Abidinpaşaya... Kaldığımız yerden biraz daha birikmiş iş yükü ile devam ederek... Ama bu sefer farklı bir yaz başlangıcı bekliyordu benim için...