Uzun Zaman Sonra Ankara

Pazar, 13 Mayıs 2012 tarihinde oluşturuldu

AOç'de kokoreç, Aspava'da özel soslu dürüm döner, Ankara'da içmek, Hosta'da döner yemek, Beytepe'yi görmek... Ve tabiki en önemlisi sevdiklerini, eski dostları görüp vakit geçirmek. Uzun zamandır yapmadığım yapamadığım, geçtiğimiz yıla kadar ayda 1 kez gerçekleştirebildiğim Ankara seyahatini geçtiğimiz hafta gerçekleştirdim. 2008den bu yana sürekli ötelediğim 1 haftalık yıllık izne çıktıktan sonraki ilk gün haftasonu çalışma geleneğini bozmadan cumartesi günü şubeye gittim, fakat tatilin başlamış olmasını hissetmek amacıyla resmi olarak izne çıktığım gün içmeye başladım :)...

ıznimin ilk 3 gününü iş yoğunluğu sebebiyle ertelediğim işleri yerine getirerek geçirdim, Tarsus Adana

arasında geçen ilk günlerde filmci çocuktan her ay en az 7-8 tane aldığım fakat ayda 3-4 tane

izleyebildiğim filmleri izlemek ile geçirdim. Tabi her gün değişik ortamlarda değişik alkollerle...

Salı akşamı 2001-2010 yılları arasında olduğu gibi gece yarısından önce servis evin önünden alarak

Taşti'ye götürdü. Değişik otobüslere binmeye olan ilgimi yakınımdakiler çok iyi bilir... Geçmiş

yıllarda olduğu gibi yenilenen otobüslerden hangisinin geleceğini merakla bekledim ve sayahat başladı.

Bugüne kadar yolda hiç uyuyamazken, bu sefer Aksaray'a kadar, Aksaraydan Gölbaşına kadar uyumuşum.

Aşti'ye indiğimde tatlı bir serinlik yüzüme vururken Ankaray'a binerek kurtuluşa gittim ve Kızılaya

yürüyüp ankara simidimi yedim. Yüksel-Karanfil-Konur'un en sakin anını yaşadım. Dolu dolu geçecek 3.5

günlük programıma başladım.

Herşeyin çok değiştiğini hemen farkettim. öncelikle uzun yıllar aynı yerde aynı sektörde faaliyet

gösteren işyerlerinin kapanıp yerine sanki hemen ertesi gün kapacak izlenimi veren işyerlerinin

açıldığı dikkatimi çekti. Kapanan yerler arasında büyük tekel bayileri ile sürekli dopdolu olan barlar

dikkatimi çekerken, hiç ummadık yerlerde açılan burger, mac ve diğer fast food zincirleri...

Büyük bir merak ile Beytepe'ye doğru ilerlerken gün içerisinde de farkettiğim sıkışık Ankara trafiği

dikkatimi çekti. önceleri mesai başlangıcı ve sonunda trafik kitlenirken, şuan her saat bir sıkışıklık

durumu var. özellikle Eskişehir yoluna yapılan yeni avm ler, yeni yerleşim yerleri ve şatafatlı bir

şekilde inşaa edilen resmi kurumlar ve resmi kurumlara bağlı enteresan isimli daireler. (yabancı ve

akrabaları bilmem ne dairesi gibi kurumlar) Artık yollar artan trafiği kaldırmıyor. Beytepeye giriş

şenlik sebebiyle yıllar önce olduğu gibi kuyruk olmuştu. Fakat Beytepe'de de fark vardı. öğrencilerin altındaki araba sayısının oldukça arttığı gibi araçlar lüks markalardan oluşmakta ve otoparklarda spin atıyorlardır. Kampüsümüze yapılan 5 yıldızlı otelleri anımsatan yeni yurtlara yürüyen merdivenlerle inmek ortamı çok değiştirmiş. Yeni yapılan yenilenen binalar, yeni açılan ticaret merkezlerinin yanı sıra burger ın da kampüse girmesi şaşkınlık vericiydi. şenliklerin daha geniş alana yayılması geçmiş dönemdeki sıcaklığı atmosferi kaybettirmiş gibiydi. Belki de öyle değildi, belki de orada kendimizi yabancı hissettik diye moda giremedik. Kendimizi o kadar yabancı hissettik ki, alkol satan gençliği dahi bulamadık :))

Kısacık süremi dolu dolu geçirmek adına her gün erkenden kalkıp yollara koyuldum... Biraz muhabbet biraz mide coşkusu, biraz yeğen sevgisi adına  3.5 günümü ankara'nın her yerinde her ortamında geçirdim...

Bu arada foursquare de check in üstüne check in yaptım. Rekorlara doyamadım :)) :P

Her güzel şey gibi izin de güzel bir şey... Her güzel şey çabuk sonlandığı gibi izinde de son güne gelmiştik. öğleden sonra 5 otobüsü ile dönüş yolu başladı. Cimbomumun şampiyonluk heyecanını otobüste yaşadım... Heyt be 10 yıl önce 4 müzik kanallı koltuklar bize çok süper teknolojik gelirken artık otobüste digiturk izliyoruz. Günler su gibi geçiyor, teknoloji gelişiyor :P

Ve tatil biter izin biter... Klasik pazar aktivitelerinin ardından behzatç ile birlikte başlayan pazartesi sendromu, ayakların geri geri gitmesi sorunsalı...

Not: Son zamanlarda fotoğraf eklemediğimin farkındayım. Fotoğraf çekecek vakit kalmadığı gibi ilginç fotolar için malzeme de yok diyebilirim.